De meeste fabrikanten geven een garantie op hun producten van 6 maand tot 10 jaar. Bij de meeste van onze producten vermelden wij de periode bij het artikel.
Professionele garantie is niet dezelfde als consumentengarantie. In België is de consumentengarantie wettelijk vastgelegd op minimum 2 jaar. Als u echter uw apparaat voor beroepsdoeleinden gebruikt, valt u niet meer onder deze wetgeving. De garantieperiode wordt dan bepaald door de producent van het product.
Er is wat stuk, wat nu?
Nog onder garantie? Breng dit zo spoedig mogelijk terug en wij sturen dit door naar de producent. Indien mogelijk, zorgen wij eventueel voor een vervangtoestel. Als het probleem zich onder de garantieregels valt, zal dit kosteloos hersteld of vervangen worden.
Niet meer onder garantie ? Breng dit zo spoedig mogelijk terug en wij sturen dit ook door naar de producent of herstellen dit zelf. Vooraleer er een herstelling zal gebeuren, ontvangt u steeds een bestek of offerte voor de geraamde kosten. Als u een vervangtoestel (indien beschikbaar) wenst, vraag ons een offerte voor de levering en gebruiksperiode.
Wordt dit gratis opgehaald? In garantiebepalingen zit geen transport inbegrepen. U kan dit zelf terugbrengen. Of wij halen dit op bij u en leveren dit terug af na herstelling voor € 30(*). Dienen we het enkel terug te sturen, kost dit € 7.90.
Dezelfde regeling passen wij ook toe voor alle andere herstellingen die buiten garantie vallen.
(*) Voor grote apparaten die niet in een verpakking kunnen van 60 x 40 x 50 cm en meer wegen dan 30 kg, wordt er een speciale vervoersprijs gerekend afhankelijk van gewicht en grootte.